שבעה טיפים לסקס לא קונבנציונלי לשיפור חיי האהבה שלך

רובנו שמענו את העצות הסטנדרטיות לתיבול חיי המין שלנו, כמו לנסות תנוחות שונות, לקנות צעצועים ומשחקי תפקידים, אבל יש כמה טיפים לא שגרתיים שתוכלו להשתמש בהם כדי לשנות את פעילויות חדר השינה שלכם. בין אם אתם מחפשים להגביר את התדירות או האיכות של החוויות המיניות שאתם חולקים עם בן / בת הזוג שלכם, או שאתם פשוט רוצים לחקור גבולות חדשים ולהוסיף קצת יותר התרגשות למערכות היחסים שלכם, טיפים לא שגרתיים אלה עשויים לעזור לכם להשיג את המטרות שלכם.

1. חקור גירוי חיצוני

טיפ סקס לא קונבנציונלי אחד שיכול לעזור לך להשיג אורגזמה אינטנסיבית יותר הוא לחקור גירוי חיצוני. אם אתם חווים קושי להגיע לאורגזמה באמצעות יחסי מין מסורתיים, נסו להשתמש בויברטור דגדגן במהלך יחסי מין כדי לגרות את הדגדגן שלכם לעוררות נוספת. אם ויברטורים לדגדגן הם לא הקטע שלך, אתה יכול גם להשתמש במעסה כף יד, לשון או אפילו אצבעות. זו יכולה להיות חוויה מעוררת להפליא עבור שני בני הזוג ויכולה לתת לחוויות המיניות שלך דחיפה מיידית.

2. לקיים יחסי מין במקומות לא קונבנציונליים

אם אתם מרגישים אמיצים יותר, למה שלא תוציאו את פעילויות חדר השינה שלכם מחדר השינה למרחבים ציבוריים לא שגרתיים כמו פארק או חוף ים? הסיכון להיתפס במעשה יכול להיות מעורר מאוד עבור שני בני הזוג, ומספק תחושה מרגשת של סכנה והתרגשות. למרות שחשוב להישאר בטוחים ולהיות מודעים לחוקים המקומיים, קיום יחסי מין בציבור יכול להיות חוויה מהנה ושובבה שמגדילה את ההנאה ממין באופן אקספוננציאלי.

3. התנסו במשחק טמפרטורה

שילוב משחקי טמפרטורה בחיי המין שלכם יכול להוסיף ממד חדש לפעילויות בחדר השינה שלכם. משחק טמפרטורה הוא מצב שבו אחד מבני הזוג מורח חפצים חמים או קרים על השני במהלך המשחק המקדים כדי להגביר את הגירוי. זה יכול להיות יעיל במיוחד על אזורים רגישים כגון הפטמות, הירכיים הפנימיות והבטן. לדוגמה, טפטוף שעווה חמה או נשימה על בן הזוג שלך עם חבילה של אפונה קפואה בפה שלך יכול להיות מעורר מאוד עשוי לעזור לך להגיע לאורגזמה מהר יותר.

4. להיות קינקי

למה שלא תנסו כמה טיפים לסקס קינקי כדי להוסיף טוויסט חדש לפעילויות בחדר השינה שלכם? בעוד כמה סטיות אולי נראה מאיים, זהו טיפ סקס אחד שיכול להיות דרך מצוינת לפתוח את הדלת לניסויים. סטיות יכולות לנוע בין קשירת בן הזוג שלך כחלק מתחפושות או משחק תפקידים, למכות ומלקות. כל עוד כל המעורבים בטוחים ומרגישים בנוח עם מה שקורה, זו יכולה להיות חוויה משחררת ומהנה להפליא.

5. הציגו צעצועים

צעצועי מין הם דרך מצוינת להוסיף קצת תבלין לפעילויות חדר השינה שלך והוא יכול להיות דרך מצוינת להציג משהו חדש לבן הזוג שלך. לדוגמה, אתה יכול להתחיל פשוט עם ויברטור או משהו הרפתקני יותר כגון ערכת קשירות או תקע אנאלי. שכפול התחושה של מין אוראלי יכול להיות מושגת גם באמצעות סימולטורים של מין אוראלי. התנסות בצעצועי מין יכולה להיות דרך מצוינת להפוך את המין למהנה יותר עבור שני בני הזוג.

6. צור רשימת השמעה סקסית

מציאת המוזיקה הנכונה שתקבע את מצב הרוח במהלך יחסי מין יכולה להיות אתגר. דרך מצוינת להתגבר על זה היא להכין רשימת השמעה סקסית מראש, כך שאתה ובן זוגך תוכלו ליהנות מהפסקול המושלם לפעילויות בחדר השינה שלכם. עבור אלה שמנסים כמה טיפים לסקס קינקי, הוספת קצת תעשייתי עצבני, רעש או אפילו מוזיקת רוק יכולה להוסיף לתחושת המתח וההתרגשות בחדר.

7. ליהנות מהרגע

לבסוף, וללא ספק אחד הטיפים המיניים החשובים ביותר, הוא ליהנות מהרגע. לעתים קרובות מדי, זוגות ממהרים דרך פעילויות בחדר השינה, ולא מרשים לעצמם לחוות באופן מלא את ההנאה של המין שלהם. כדי באמת להעצים כל ליטוף, נשיקה ודחיפה, קח קצת זמן להתחבר עם השותף שלך. שיתוף רגע של אינטימיות מעבר לפיזי יכול לעזור לקרב ביניכם כזוג ולהפוך את החוויה להרבה יותר מספקת.

לסיכום, יש המון טיפים לסקס לא קונבנציונלי שיעזרו לתבל את חיי המין שלכם ולהעלות את האינטימיות שלכם כזוג. אז למה לא לבחור אחד מהרשימה ולהיות יצירתיים בחדר השינה הלילה?

בלוג סקס - מאמרים נוספים

פתיחת היתרונות החושניים והמרפאים של עיסוי אירוטי

פתיחת היתרונות החושניים והמרפאים של עיסוי אירוטי

בעולם המהיר של היום, שבו מתח ומתח נראים כמלווים קבועים שלנו, חשוב לנו למצוא דרכים להירגע ולהתחבר מחדש לגוף ולנפש שלנו. ואיזו דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר באמצעות החוויה המפנקת והמענגת של עיסוי אירוטי.…
פתיחת היתרונות החושניים והמרפאים של עיסוי אירוטי
עלייתם של בלוגי סקס מדריך מקיף

עלייתם של בלוגי סקס: מדריך מקיף

סקס תמיד היה נושא טאבו, אבל עם עליית האינטרנט, זה הפך גם לנושא שמדברים עליו בפתיחות ובחופשיות. פלטפורמה אחת שצברה פופולריות בשנים האחרונות לדיון וחקירה של מיניות היא בלוג הסקס. יומנים מקוונים אלה הפכו למקור…
עלייתם של בלוגי סקס: מדריך מקיף
טנטרה חקר הפרקטיקה העתיקה של המיניות המקודשת

טנטרה: חקר הפרקטיקה העתיקה של המיניות המקודשת

מה עולה לכם בראש כשאתם שומעים את המילה "טנטרה"? עבור חלק, זה עשוי לעורר תמונות של פרקטיקות מיניות אינטנסיביות ואקזוטיות, בעוד עבור אחרים זה עשוי להעלות רגשות של סקרנות מעורבת עם טאבו. בשנים האחרונות צברה…
טנטרה: חקר הפרקטיקה העתיקה של המיניות המקודשת
ליווי הוא מקצוע שקיים כבר מאות שנים אם כי רק לאחרונה הוא זכה להכרה במיינסטרים. המונח ליווי מקושר לעיתים קרובות לנשים המלוות גברים במסגרות חברתיות ורומנטיות המספקות חברות שיחה ולעיתים גם שירותי מין. בעידן המודרני מקצוע הליווי התפתח וכולל גברים ונשים כאחד עם מטרות ושירותים שונים המוצעים. במאמר זה נתמקד באופן ספציפי בנערות ליווי ובתפקידן בתעשיית המין.

ליווי הוא מקצוע שקיים כבר מאות שנים, אם כי רק לאחרונה הוא זכה להכרה במיינסטרים. המונח ליווי מקושר לעיתים קרובות לנשים המלוות גברים במסגרות חברתיות ורומנטיות, המספקות חברות, שיחה ולעיתים גם שירותי מין. בעידן המודרני, מקצוע הליווי התפתח וכולל גברים ונשים כאחד, עם מטרות ושירותים שונים המוצעים. במאמר זה נתמקד באופן ספציפי בנערות ליווי ובתפקידן בתעשיית המין.

נערות ליווי המלצה נערות ליווי, הידועות גם בשם עובדות מין, הן אנשים המספקים חברות בתשלום ושירותי מין ללקוחות. פרקטיקת הליווי חוקית במדינות רבות, בעוד שבחלקן היא נחשבת בלתי חוקית או פועלת בתחום אפור. למרות המורכבות…
ליווי הוא מקצוע שקיים כבר מאות שנים, אם כי רק לאחרונה הוא זכה להכרה במיינסטרים. המונח ליווי מקושר לעיתים קרובות לנשים המלוות גברים במסגרות חברתיות ורומנטיות, המספקות חברות, שיחה ולעיתים גם שירותי מין. בעידן המודרני, מקצוע הליווי התפתח וכולל גברים ונשים כאחד, עם מטרות ושירותים שונים המוצעים. במאמר זה נתמקד באופן ספציפי בנערות ליווי ובתפקידן בתעשיית המין.

בלוג סקס